چه عواملی باعث افزایش یا کاهش قیمت طراحی سایت میشود؟

نوع cms سایت

نوع cms یکی از عوامل موثر در قیمت طراحی سایت است. در حال حاصر cms های زیادی وجود دارد که با استفاده از آن میتوان یک سایت را راه اندازی کرد، اما از بین cms های مختلف وردپرس و جوملا طرفداری بیشتری دارند.

اغلب cms ها رایگان هستند و هزیته ای برای طراحی سایت ندارند. بنابراین این موضوع باعث می شود تا با کمک سیستم های مدیریت محتوای رایگان بتوانید سایت بسیار ارزان  تری طراحی کنید.

 البته کیفیت و قابلیت یک سایت بیشتر از هزینه های آن قابل توجه است. بنابراین اگر به دنبال طراحی سایت های با کیفیت هستید بهتر است از سیستم های مدیریت محتوای رایگان استفاده نکنید زیرا سایت هایی که با  چنین شرایطی طراحی می شوند، امکانات کمتری نسبت به سایت های دیگر به کاربر ارائه میدهند.

عناصر گرافیکی و ظاهر سایت

استفاده از عناصر گرافیکی در طراحی سایت یکی از عوامل موثر در قیمت طراحی سایت به حساب می آید. بخش گرافیکی سایت به دلیل اینکه بر زیبایی بصری سایت تاثیر بسزایی دارد و باعث جذب کاربران می شود از این رو بسیار مهم است.

بنابراین برای کارهای گرافیکی نیاز به یک طراح گرافیک است که این موضوع بر هزینه شرکت ها می افزاید. به همین خاطر بیشتر سایت هایی که از نظر گرافیکی قوی تر می باشند، با قیمت بالاتری عرضه می شوند.

کیفیت و امنیت هاست

 

همانطور که میدانید تمام اطلاعات سایت شما داخل هاست قرار میگیرد، بنابراین باید بسیار دقت داشته باشید که هاست شما از امنیت بالایی برخوردار باشد. 

بسیار از افراد برای کاهش هزینه های خود از هاست های رایگان و یا بسیار ارزان استفاده میکنند، که این هاست ها از امنیت پایینی برخوردارند.

بنابراین با توجه به ضرورت بالای امنیت، این نکته بسیار مهم است که هاست خود را از چه شرکتی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.